marți, 14 iunie 2011

Am devenit umbra ta

           In ultimul timp cred ca am devenit umbra ta.Chiar daca tu nu ma vezi,eu exist si incerc sa fiu unde esti si tu chiar daca nu-mi iese mereu,eu,totusi incerc .Trec pe acolo numai ca sa ma intaresc.Privesc in jurul meu si nu vad nimic,nu te vad.Oare unde esti cand am nevoie de tine,oare cer prea mult?Vreau doar sa te vad.Poza ta e singura care-mi este alaturi,dar pana cand?Orice privire orice gest inseamna ceva pentru mine,dar se pare ca in ultimul timp nu mai am parte de nici un gest doar de indiferenta.
          Te intreb ceva:stii ca exist?Pare aiurea cum trec de la o chestie la alta dar visez ca-mi spui noapte buna ca ma strangi in brate si ma iei de mana.Pare asa simplu dar e foarte complicat.In viata asta nu mai e nimic simplu,trebuie sa lupt pentru ceea ce imi doresc si vreau sa castig.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu