miercuri, 29 iunie 2011

Aud vocea ta!!!

            Nu-mi pot scoate din cap vocea ta.Stiu cat tu erai,sau chiar sunt intr-adevar nebuna.Dar chiar daca e asa vreau sa-ti mai aud vocea odata.A fost prea dintr-o data.Vreau sa-mi apara pe telefon “Nr.privat”. .Telefonul il strang cu obsesie in mana,astept sa aud aceea voce,pentru ca nimeni,nimeni nu e ca tine si tu ma faci sa cred in mine.Nu vreau sa caut la un altul ce-mi place la tine.Ma uit in stanga,in drepta,tu nu esti,lacrimile nu se opresc,simt ca innebunesc gandindu-ma numai si numai la tine.Ce bine e de cei mici pentru ca juliturile din genunchi se vindeca mai repede decat ranile inimii.Tu ma aduci la normal cand sunt intoarsa pe dos.Ma gandesc la mine la tine…dar cel mai frumos e cand ma gandesc la noi.Asta e doar un vis.Ea,adevarata ea mi-a zis sa scriu ceea ce simt.Stii ce simt in acest moment?Simt ca trebuie sa sfasii tot sa distrug tot.Pentru ca in acest moment doar imposibilul ma mai poate calma.Si imposibilul este el.Gandurile astea ma fac sa-mi pierd mintile. Esti peste tot…in my head,in my heart.Nimeni n-ar intelege cum a trecut timpul si mie tot nu-mi trece,nici macar inima mea.Desi nu esti aici,te am in fata.Nimeni nu-ti da nici o garantie ca viata e usoara.

Un comentariu:


  1. Hello my sweet friend, congratulations, very good your blog. I am Speaker from Argentina and I invite you to listen to the best romantic ballads in the world with my voice and my blog. From Saturday, March 31, i'll do a tribute to the music of Romania:
    Angela Similea, Sanda Ladosi, Nicoleta Guta, Paula Seling, Malina Olinescu, Inna, Adela Popescu, Dana Nalbaru, Andra, Madalina Manole.
    I hope that your visit.
    A warm hello to you.
    Albert, from Rosario, Argentina.
    http://baladasmp3.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere