vineri, 17 iunie 2011

De dragul tau

           De dragul tau scriu,de dragul tau zambesc,de dragul tau incerc sa fac totul sa fie perfect dar cred ca nu-mi iese pentru ca tie iti lipseste ceva sau cineva.Innebunesc atunci cand ma gandesc  ca “vrei” sa iesi din sufletul meu si eu nu vreau sa te las nu vreau sa fugi spre nicaieri.
           Poate ca pentru tine nu insemn mare lucru,poate nu m-ai observant dar eu,eu mi-am creat o lume in care ne iubim.Te privesc si nu-mi ajunge,vreau sa te simt si nu am cum sa ma satur,daca te-as avea tot te-as mai vrea.De ce nu e totul cum vreau eu?Sau macar pe jumatate.Cand am simtit atingerea ta am simtit cum inima mea a inceput sa pulseze sange din ce in ce mai repede.
           Uite-te la mine!Am incercat sa ma schimb cat de mult am putut…si nu pentru tine ci pentru ca am constientizat ca asa e cel mai bine pentru mine.Vreau sa termin cu visele,dar pentru asta am nevoie de tine,de muza mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu