duminică, 14 august 2011

My sis


Nimeni nu are ce-si doreste,dar daca as putea sa aleg,as vrea ca ea sa fie sora mea.Ea m-a facut sa rad cand nu era cazul,ea m-a facut sa am incredere incredere in mine,ea mi-a dat motive sa lupt pentru ceea ce-mi doresc.Intotdeauna mi-a dat o solutie pentru probleme,a fost cu mine nu numai la bine ci si la greu.Ai fost si vei fi norul pe care imi agat mereu gandurile si cele mai frumoase vise.De ce nu ne spune Dumnezeu ca de-a lungul existentei noastre vom intalni oameni minunati care ne vor influenta intr-un fel sau altul existenta?Chiar daca nu avem nici o legatura genetica,ea este sora mea,sora mea de suflet.Prin aceste cuvinte iti multumesc pentru tot sprijinul pe care mi-l acorzi.
                                                                                                         Iti multumesc Ramona Dicu :)
                                                                                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu